Skola i 14 timmar!

Jaha då var födelsedagen över, inte den bästa födelsedag jag haft direkt men den blev lite bättre sen. Fick en riktigt bra present av Johan, nämligen ett teleobjetiv till kameran. Att han alltid ska köpa så dyra saker..Den verkar iaf riktigt bra. Perfekt om man ska fota någon som vindsurfar på havet eller djur som alltid springer iväg om man kommer för nära eller fota snygga skidbilder där man kan ha lite suddiga grenar i förgrunden. Kan knappt vänta tills det blir vinter..Sen fick jag också körlektioner, presentkort, en datamus som matchar min VAIO och en provdocka, ni vet en sån som de har i project runway när de syr kläderna..
Jaja det jag tänkte berätta var egentligen att jag ska vara i skolan ill klockan 23 och alltså vara där i 14 timmar och sen börja som vanligt dagen efter och alltså få ca 5 timmars sömn så tyck synd om mig :)



Jag i Åre. Längtar tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Hanna Lingonkanna

ussh för vinter!

2008-08-28 @ 16:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0