Hot Friday!


Ja alla håller säkert med mig om att det har varit varmt idag, till om med ni där uppe längst i norr..Här i Uppsala har det varit  30 grader, lite för varmt om du frågar mig. Man blir så trött av sådan värme, 25 grader är mer lagom :) Men jag och Johan orkade i alla fall ta oss en sväng på stan där jag handlade ett armband, en ny ögonfransböjare, fler promarker-pennor, en present till bror som snart fyller år och sen fick jag dessutom en våtdräkt av älskling. Han vill nämligen att jag ska prova på att vindsurfa och jag kunde faktiskt klämma i mig en juniorstorlek, mycket billigare så, haha.
Sen när vi kom hem åt vi grillad kyckling, pommes och grillade grönsaker, mums.
Här kommer dagens köp:


Nitarmband, ca 80 kr Glitter


Watski våtdräkt, 795 kr



Och sist 4 st nya promarker pennor, alltås inte alla på bilden...

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vindsurfing är jätte kul! Jag höll på med det lite förut. Coolt armband! Ha det bra, kram.

2008-07-27 @ 23:00:05
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0