Tisdag


Jobb, jobb, jobb säger jag bara.. Och ja det är jobbet som är anledningen till att jag inte bloggat på ett tag men när jag tänker efter borde jag hinna med det ändå. Jag jobbar trots allt inte så många timmar varje dag och jag jobbar inte varje dag heller. Men när man kommer hem efter en jobbdag vill man bara vila och ta det lugnt, umgås med de man tycker om så det har helt enkelt inte blivit något bloggande på ett tag. Och det är också för att jag jobbar som jag inte kommer kunna göra de två saker som vi gör varje sommar med familjen, nämligen hälsa på släkt i Finland och Sundsvall. Och eftersom jag precis fått jobbet vill jag ju inte vara jobbig och fråga om jag kan byta dagar så jag får hoppas på att jag kan följa med nästa år istället...
Men nu så sitter jag i alla fall här vid datorn. Kan berätta att jag träffade mina kompisar Hanna och Joanna igår. Har känt dem sedan dagis men tyvärr har jag inte umgåtts mycket alls med Joanna på sista tiden, synd tycker jag för det är en riktigt trevlig tjej.. Och nyss hjälpte jag pappa med att slänga sopor på sopcentralen från förrådet som han rensar. Han förbereder nämligen en flytt och om man ska flytta från ett radhus till en lägenhet krävs det att man slänger en del.
Kan också berätta om Johans och mina planer på att åka till Mallorca i början av Augusti. Vi har hittat ett trevligt hotell och allt men jag har ju egentligen inte råd just nu för lönen kommer först nästa månad men det skulle verkligen vara skönt att åka dit. Jag har varit där två gånger förr och älskar det.
Ska lägga upp en teckning jag precis gjorde strax också.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0