Tisdag


Hejsan bloggen! Här sitter jag och funderar lite på den kommande tiden..Finns ju så mycket jag vill göra som kostar pengar..Alla utbildningar som kostar 50 000 för ett år och alla platser man vill besöka..Men nu funderar jag stark över att åka till Fuerteventura med Johan. Det verkar vara en underbar ö med bara fina lyxiga hotell. Milslånga vita stränder, bra vatten att snorkla i och vind och vågor så att man kan surfa. Men de flesta som åker dit åker dit på vintern eftersom det är väldigt varmt där på sommaren, men på vintern åker vi så mycket skidor så jag med min ekonomi skulle knappast ha råd med både och..Jag skulle verkligen behöva åka bort på semester efter 6 år av intensivt pluggande, många gånger har jag varit nära till utbrändhet. Så frågan är, ska jag satsa på att åka iväg?





Ser det inte helt fantastiskt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0