Måndag

Just nu regnar det för fullt, åskan kommer också ibland. Vilket betyder att det inte är så bra att ha datorn igång ifall blixten skulle slå ned...Men men nu sitter jag ju redan här.
Imorse gick jag upp innan sju för att hinna cykla ned på stan och möta Jenny, hon skulle ju tatuera sig för första gången. Hon valde att göra två små stjärnor högt upp på ryggen och resultatet blev riktigt bra. Ont verkade hon inte ha heller, till min stora förvåning då jag brukar tycka att hon är väldigt känslig. Men många verkar överdriva den där smärtan. Tatueraren sa t.om att en kund han haft hade somnat under tiden som den blev tatuerad och då kan det väl inte göra så ont? Men det är inget som jag själv funderar över att skaffa men om andra vill ha det, sure.
Hon blev klar på en halvtimme och därefter mötte vi Lovisa så alla vi tre gick en stund på stan. Hann prova mc donald´s snack wrap som är en wrap med friterad kyckling för 20 spänn och den var riktigt god. Den kommer jag köpa flera gånger kan jag lova.
Efter det skyndade jag att cykla hem för att slippa regnet som jag kände på mig kunde komma när som helst.. Och jag blev jätteglad när Johan kom och åt lunch hemma hos mig. Hans jobb ligger nämligen väldigt nära där jag bor så ibland passar han på att spendera lunchrasten hemma hos mig och vi hann spela lite guitar hero innan han var tvungen att åka tillbaka till jobbet :)

Här kommer lite bilder från tatueraren:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0