Måste man lära sig tycka om kaffe?


Jag sitter och funderar på det här med kaffe..Alla vuxna tycker ju om kaffe, det är ju kaffe man ska dricka på alla fikaraster, på tisdagsmötena m.m. Men jag har inte lärt mig att tycka om kaffe än, det spelar ingen roll hur mycket mjölk eller socker jag har i. Hur skulle det se ut om jag kommer där med mitt oboý glas på mötena? Blir man utskrattad då? Känns som jag aldrig kommer lära mig det här med kaffe. Trots mitt lilla framsteg igår. Provade nämligen ett gevalia kaffe igår som skulle ha Marabousmak. Den gick faktiskt att dricka, speciellt när jag hade vispad grädde på det. Men vet inte om det räknas som kaffe, smakade ju mer som varm choklad.
Men det är väl inte så farligt är det många som säger, det är väl bara att ta te istället. Men nu är det så att jag kan inte dricka te heller. Hahha ni får inte missupfatta mig nu att det här är något som oroar mig eller så, jag tycker mer det är komiskt.


Kommentarer
Postat av: cindy

Jag kommer aldrig lära mig! Spelar ingen roll hur gott det luktar

2008-06-23 @ 16:04:21
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0