Söndag


Vaknade klockan tolv igen som vanligt, det är som att det finns en inbyggd väckarklocka i mig som är inställd på tolv för jag vaknar nästan alltid prick klockan tolv..
Tänkte berätta lite snabbt om igår som var en helt ok kväll. Först grillade vi, eller eftersom jag kom lite försent så hade alla redan ätit klart men jag grillade mit kött ändå..Därefter gick vi in för det blev lite kyligt och kollade på Holland-Ryssland. Förstår fortfarande inte att Holland förlorade, jag som trodde att de skulle vinna allting.
Här kommer lite bilder från igår:


Jag vid grilen. Har förresten på mig:
en sidenjacka från carlings
randig tröja, ginatricot
svart väst, jc
strumpbyxor, åhléns
shorts, avklippta jeans
sjal, mammas gamla


Sen var jag jätteduktig och diskade allas disk..


Jag och Josefin.

Nu ska jag ta och äta frukost..Är ju aldrig hungrig direkt när jag har vaknat.
Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0