Söndag

Usch vad slarvigt av mig att inte skriva igår..Jag hade egentligen haft tid för det nu när jag tänker efter men det blev bara inte av..Jaja gjort är gjort. Men vad har jag haft för mig idag då.. Jo jag började dagen väldigt lugnt, spelade lite guitar hero som är grymt roligt sen träffade jag Emilia som jag känt typ hela livet och Erika som jag också känt väldigt länge..Vi fikade och skulle gratta Emilia eftersom hon precis fyllt år. Glömde knäppa bilder fast jag hade kameran med mig. Hon fick lite presenter, bla en nagellackstorkande apa av mig från coolstuff.se. Riktigt onödig grej men ändå kul. Därefter skulle jag och mamma handla mat till veckan, vi råkade även slinka in på lite klädbutiker där det inhandlades en tunika på rea ( ska lägga upp bild strax). Sen träffade jag även Jenny som hade fullt upp med att fixa på hemtex där hon jobbar. Vi planerade också lite om när jag ska följa med henne när hon ska tatueras imorgon. Sen dess har jag bara varit hemma och funderat på om jag ska beställa hem lite kläder från Forever21 eller inte..Det återstår att se helt enkelt


Nagellackstorkare från www.coolstuff.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0