Måsta jag välja?

Har gått och kärat ner mig i en prydnadskudde om man nu kan göra det. Såg ingen prislapp när jag såg den på Bromma Blocks så funderade inte så mycket mer över det utan tänkta kolla på dem i Uppsala. Jag hade ju bestämt mig att jag ville ha 2 st, trodde jag...Det visade sig att den kostade 1695:- styck =3390:- för två. Hmm kanske lite väl, försöker övertala mig själv om att det inte är så farligt eftersom jag inte kan sluta tänka på dem. Sen fick jag syn på de perfekta skidorna på puder och offpisten. Skidor eller 2 st prydnadskuddar? Låter ju som man borde kunna köpa båda om det nu inte vore så att de kostar nästan lika mycket.


Mimou (Agadir)                             eller                    Atomic (Elysian)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0