Vilken jacka?


Snart är det dags att åka till åre igen och jag behöver en tunn skidjacka. Har redan ett par skidbyxor i samma färg som på byxorna nedan och nu har jag svårt att bestämma vilken färg jag ska ha på jackan, så vilken jacka matchar bäst med de byxor jag har? och ja, jag är medveten om att det är killjackor men tjejmodellerna är alltid så korta så jag kör på killjackor, plus att killjackorna brukar oftast vara snyggare också...

1.


2.


3.


4.


5.


alla jackorna är från junkyard


Kommentarer
Postat av: Jenny

nån av dom orangea :D

2009-12-03 @ 20:49:32
Postat av: lila eller den oranga med rosa

2009-12-05 @ 12:51:50
Postat av: sandra

tycker den lila var snyggast ! :)

2009-12-19 @ 17:36:35
URL: http://babypoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0