Konstskola


Hejsan alla! Det har hänt en väldigt viktig sak sedan sist jag bloggade..Som ni säkert märkt tycker jag om att måla och rita så därför gjorde jag arbetsprover och sökte till en konstlinje här i Uppsala. Nu har jag fått reda på att jag kom in! Känns riktigt kul. Speciellt eftersom jag inte hade något jobb så jag visste inte vad jag annars skulle göra under det närmaste året.
Nu får jag i alla fall studiebidrag och kanske kan jobba lite extra under helger och lov. Så nu ska jag sattsa på att göra arbetsprover det närmaste året för att sedan söka till Beckmans eller Konstfack.



Här ska jag plugga. Ganska flott va?





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grattis, vad roligt för dig! Vad är det för utbildning? Hittade en länk till din blogg på någon annans sida. Letar efter folk som tecknar - tycker det är roligt att ta en kik. :) Själv sitter jag och väntar på ett lass med Promarker-pennor som jag såg att du också använde. Jag antar att du kanske också känt dig inspirerad från annaritar.blogspot.com? Det ser så himla roligt ut :)

2008-08-09 @ 19:04:20
URL: http://kajanfuralle.blogg.se/
Postat av: Matilda

gud vad kul!hoppas det blir bra och att du trivs :)

2008-08-09 @ 21:05:24
URL: http://princesstidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0