Äntligen!


Hejsan bloggen, sorry igen på dålig uppdatering men idag har jag iaf en bra ursäkt för att jag inte har hunnit blogga. Jag har nämligen fått ett jobb idag och jag är så lycklig :)
Så nu ett tag framöver (vet inte hur länge det blir) ska jag extrajobba på Hemtex när de behöver personal..Och redan idag som var min första dag fick jag jobba i 8 timmar. Och imorgon börjar jag klockan 9. Så det känns jätteskönt att ha det fixat. Tack vare min kompis Jenny som jobbat där sedan tidigare, hon tipsade om mig när de sa att de hade ont om folk. Tack Jenny säger jag bara! Det kändes riktigt bra också, fast det tar väl ett tag att lära sig allting och hur kassan fungerar men jag längtar tills jag kan allting som ett rinnande vatten.
Ha det bra allihopa, jag ska strax sova så jag orkar jobba imorgon.
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0