Söndag


Godeftermiddag! Idag är det dags att åka hem härifrån, har varit trevligt men idag var det lite väl dåligt väder tycker jag, mulet och 16 grader. Men Johan och jag kom i alla fall ut på sjön och fiskade en stund. Älskling fick såklart upp en hyfsat stor gädda och jag ingenting.. Nu väntar jag på att han ska spänna fast alla vindsurfinggrejer på biltaket så ska vi åka sen :)
Köpte massa chips och dip till igårkväll men det blev aldrig av att vi åt det eftersom vi blev så mätta på rabarberpajen, men då har man ju snacks till ikväll istället :)
Har inte känt att det har varit nödvändigt att lägga upp dagens outfit under tiden jag har varit här eftersom  jag bara gått runt i mjukiskläder i princip..
Kankse bloggar mer senare och lägger upp lite bilder från stugan men nu ska det fikas.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0