Tisdag


Godkväll bloggen..Märker tyvärr att jag har mycket mindre tid för bloggen nu när jag har fått jobb. Men det kommer antagligen inte bli såhär få inlägg varje dag i framtiden eftersom jag nu jobbar tre dagar irad och det är inte alltid som jag kommer att göra det. Men men..det gick i alla fall bra på min andra arbetssdag bortsett från att jag skar mig på fingret när jag skulle krulla snörena till ett paket..Saxen var visst vassare än jag trodde :P Ville ju inte att kunden skulle märka mitt misstag så jag försökte dölja det så gott jag kunde. Fast blodet droppade haha.Och imorgon ska jag få testa på att stå i kassan, så det ska bli spännande. Börjar klockan elva så jag behöver inte gå upp lika tidigt som idag.
Testade förresten mina nya tuschpennor idag..Har tyvärr inte så många färger som jag skulle vilja ha men pennorna funkar riktigt bra. Synd bara att de är så dyra annars hade jag köpt alla färger som finns :)
Tänkte lägga upp ett litet smakprov på det strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0