Hejsan allihopa!

Det här ska alltså bli mitt första inlägg i min nya blogg.. Och varför skaffa jag mig då en blogg? Jo för att jag ska tjäna pengar så slipper jag skaffa ett jobb..Nä jag bara skojjade :) Jag har precis tagit studenten i Uppsala på en utbildning som heter design och tänkte att jag kunde skriva om mode, skönhet, design och vad jag själv har för mig nu när jag faktiskt har tid för det. Jag läser ofta andras bloggar och märker att uppdatering är en viktig ingrediens i en lyckad blogg och därför har jag inte skaffat mig en egen blogg förrän nu. Jag tänkte inte skriva värsta uppsatsen om mig själv nu bara för att detta är första inlägget, jag låter det komma med tiden istället. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0