Torsdag


Inatt hann jag faktiskt få sju timmars sömn, trots att jag kom isäng klockan tre. Och idag kom Jenny hem till mig, vi spelade lite Guitar Hero och sedan gick vi på stan ett tag. Jenny köpte ett par coola gummistövlar eftersom hon snart ska till Arvika festivalen. Sedan åkte jag hem och nu ska jag och pappa grilla, mums..
Efter det ska jag och älsklingen kolla lite på rean hos Inter Sport och sen vill jag såklart inte missa Ryssland-Spanien matchen..
Glömde förresten säga att jag såg filmen Arn häromdagen, jag tycker den var riktigt bra för att vara en svensk film. Kul att de tar in lite nya skådisar också, annars är det alltid samma i Svenska filmer. Någon annan som sett den? I så fall, vad tyckte ni?
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0