Torsdag


Idag vakande jag runt elva och efter att jag hade ätit frukost, klätt på mig m.m. cyklade jag till min kompis som också heter Hanna. Hon hade målat om en vägg i sitt rum men så fort jag kom dit kände jag att jag ville rensa upp för alla hennes kläder låg på golvet och allt var en enda röra. Som tack för att jag städade och rensade hennes klädgarderob fick jag lite kläder som hon inte ville ha. Helt klart värt besväret haha. Jag gör visst allt för gratiskläder.
Måste bara passa på att säga hur besviken jag blev igår när vi förlorade mot Ryssland..Jag tröstar mig med att vi ändå inte hade vunnit mot Holland som vi skulle ha spelat mot ifall vi gick vidare..
Nu är jag i alla fall hemma igen och nu ska Johan och jag köpa hem pizza, ska bli grymt gott, ha de bra!

Här kommer lite bilder från idag när jag var hos Hanna:


Såhär snyggt och prydligt blev det tillslut. (Glömde tyvärr knäppa en före-bild)


Två stycken Hannor.


Hittade en rolig mössa bland allt stök.


Min söta vän Hanna framför sin nymålade vägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0