Vad har jag gett mig in på?




Gjorde en dålig överenskommelse med mig pojkvän..Om han köpte nya träningsbyxor till mig så skulle jag börja jogga minst en gång i veckan. Så det är väl bara att ge sig ut då antar jag. Jag som trodde jag kunde leva på att jag har spelat fotboll i tio år så därför har jag inte tränat på flera år, haha. Men det fungerar ju inte så, det vet jag ju. Jag är en sådan som inte går upp i vikt, spelar ingen roll vad jag äter. Och ni ska veta det att jag äter inte nyttigt. Lyckoost säger vissa, att jag kan äta vad jag vill utan att gå upp i vikt. Jag kan tycka att det är farligare eftersom jag inte märker lika tydligt på utsidan hur mycket dåligt jag får i mig. Chips och gräddsåser sätter ju sina spår även om det inte är i kilo. Det sätter sig runt inälvor och om man inte rör på sig kan man drabbas av benskörhet och en hel del annat längre fram i tiden. Och det är därför som jag vill börja träna. För jag vill absolut inte gå ner i vikt och har aldrig velat det. Vet inte hur länge sedan jag vägde mig. Jag vill träna för att det är sunt och nyttigt för kroppen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

det va så lite så ^^

är allt bra ? helgen har varit okej ? :P

2009-09-13 @ 18:21:18
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0